Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Оцінка задоволеності громадянами якістю окремих аспектів функціонування Христинівського районного суду.
Вдосконалення роботи судової системи належить до пріоритетних завдань у встановлення демократії в українському суспільстві. Лише покращуючи розуміння реальної ситуації в судах, стану відносин судової системи та суспільства можливо досягнути конкретного покращення ефективності судочинства, зміцнення довіри до суду в українському суспільстві. Власне цим пояснюється необхідність використання у адмініструванні судової діяльності методів оцінювання якості роботи суду.
Якість роботи суду можна визначити як ступінь відповідальності суду певним встановленим стандартам продуктивності, ефективності та якості. Основою таких стандартів є суспільні очікування щодо якості судових послуг (наприклад повноти інформації, зручності та комфортності судових приміщень тощо), а також встановлені законом нормативи роботи суду (наприклад тривалість судових проваджень, тощо).
У 2015 році групою спеціально підготовлених інтерв’юерів громадської організації «Центр соціальної адаптації» здійснено опитування в середньому по 70 респондентів – відвідувачів (мінімальний обсяг вибірки) 26 судів Черкаської області, в тому числі і Христинівського районного суду. Опитування проводилися безпосередньо в приміщеннях судів шляхом індивідуального особистого інтерв’ю. У ході опитування були зафіксовані відмови від інтерв’ю. Однак, більшість респондентів поставились до опитування толерантно, з великим інтересом і відповідальністю.
Серед опитаних у нашому суді чоловіки складали 55.7%, а жінки 44.3%. Найбільш представлені респонденти з середньою та неповною середньою освітою (44.3%), вищу юридичну освіту мають 18.6% респондентів, а повну вищу – 41.4%.
Більше респондентів (78.6%) представляли у суді особисто себе , 20% - інтереси інших осіб.
Аналіз відповідей респондентів засвідчило, що більшість опитаних (78.6%) визнають низьку обізнаність з роботою суддів і судів, і тільки 21.4% загалом або цілком обізнані з роботою суду.
Переважна більшість респондентів в цілому оцінили якість роботи Христинівського районного суду позитивно. За 5 бальною шкалою середня оцінка якості роботи становить 4.2 бали.
Основними зауваженнями респондентів, на яку в першу чергу необхідно звернути увагу є дотримання термінів судового розгляду, зміна графіку роботи канцелярії суду та можливість отримувати інформацію телефоном, недостатність внутрішнього освітлення приміщень, популяризація інформації про веб-сторінку суду (77.1%) взагалі не користувалися веб-сторінкою, об’єктивне ставлення судді при розгляді судової справи.
Критичний аналіз результатів опитування та їх обговорення на службові нараді суддями та працівниками апарату суду дозволив опрацювати план заходів по усуненню вищевказаних недоліків та приступити до його виконання.
Голова Христинівського районного суду
М.Орендарчук